Udostępniamy DEMO dla klientów posiadających własne gogle

DEMO szkolenia z cyberbezpieczeństwa w VR - Company UnHacked - dostępne dla klientów - chcesz wirtualnie stać się hakerem? Napisz do nas!
VR to nie tylko rozrywka

Jeszcze do niedawna nie mieliśmy pojęcia czym jest i jak można wykorzystać wirtualną rzeczywistość. Większość z nas (w tym ja) myślała i myśli o grach komputerowych i szeroko rozumianej rozrywce, jako całości zastosowań VRu. To błąd! Wirtualna rzeczywistość, choć po cichu, jest obecna w wielu firmach i instytucjach. Wykorzystywana jest głównie do szkoleń, ale także do prezentacji gamy produktowej, urozmaicenia ekspozycji i pokazów czy wizualizacji i kształtowania finalnego wyrobu. Od pewnego czasu obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania naszą aplikacją, szczególnie wśród firm i instytucji posiadających już własny headset VR. Specjalnie dla takich klientów zdecydowaliśmy się udostępnić wersję DEMO, dzięki której mogą zapoznać się z zasadą działania naszego szkolenia. Niezmiernie budujące jest dla nas to, jak wiele firm i instytucji w Polsce i na świecie zaadaptowało technologię VR u siebie.

Wirtualna rzeczywistość jako optymalizacja kosztów

Kontaktują się z nami posiadacze gogli wykorzystywanych obecnie np. do przeprowadzania wewnętrznych szkoleń BHP. Napisały do nas firmy, które w ramach technologii VR wdrażają nowych pracowników do pracy na różnych stanowiskach. W rozmowach uwidacznia się kluczowa zaleta wirtualnej rzeczywistości – redukcja kosztów, szczególnie w firmach, które do przeszkolenia pracownika wymagają dostępu do specjalistycznego sprzętu. W takiej sytuacji wstępne szkolenie odbywa się na goglach VR, a dopiero po zgrubnym poznaniu zasad pracy, nowy pracownik zasiada do prawdziwej maszyny – obeznany niejako z jej obsługą – nie tylko teoretycznie. Dzięki takim firmom widzimy, że inwestycja w wirtualną rzeczywistość jest nie tylko potencjalnym, ale faktycznym źródłem oszczędności. Jeden headset, czyli okulary, daje całą masę możliwości. Koszt zakupu urządzenia może zwrócić się w bardzo krótkim czasie, jeśli odpowiednio je wykorzystamy. Im więcej wartościowych aplikacji, tym lepsza amortyzacja sprzętu.

Demo dla klientów posiadających własne headsety

Wszystkim klientom posiadającym własny, wspierany przez Company (Un)Hacked headset, oferujemy możliwość przetestowania wersji DEMO jednego scenariusza przez okres 14 dni. Dzięki temu każda zainteresowana firma i instytucja będzie mogła zapoznać się z oferowanym przez nas rozwiązaniem. Błyskawicznie oceni wartość takiej formy szkolenia i będzie mogła podjąć decyzję w jaki sposób zaimplementować produkt we własnej strukturze. Z technologią VR jest niestety tak, że żadna prezentacja zdalna ani najlepsze materiały reklamowe, nie są w stanie oddać możliwości produktu. Jedynie bezpośredni kontakt daje pełnię doznań.

Immersyjność – klucz do sukcesu

Pewnie wiele osób zastanawia się dlaczego szkolenie realizowane w goglach VR miałoby być bardziej skuteczne od wersji stacjonarnej czy online. Otóż kluczem do zrozumienia różnicy jest immersyjność, czyli zanurzenie się w wirtualnym świecie. Dzięki temu kursant w 100% skupia się na realizacji scenariusza. Rozgrywka jest tak zbudowana, że w jej trakcie wykorzystywane są informacje, które prezentowane były na wcześniejszych jej etapach. Wymusza to dodatkowo pełne skupienie oraz konieczność zapamiętania szczegółów „operacji hakerskiej”, aby móc ich użyć w dalszej części misji. Immersja powoduje odcięcie użytkownika od bodźców zewnętrznych i daje gwarancję pełnego zaangażowanie. To właśnie dzięki temu kursant ma gwarancję przyswojenia o wiele większej porcji wiedzy niż na tradycyjnym szkoleniu.

VR jako uzupełnienie dla symulatorów i labów

Technologia rzeczywistości wirtualnej (VR) zapewnia niezwykle wysoki poziom immersji, który pozwala użytkownikom całkowicie zanurzyć się w wirtualnym świecie. Dzięki goglom VR oraz kontrolerom można praktycznie „przenieść się” do innego wymiaru, gdzie można swobodnie poruszać się, oglądać otaczający świat i integrować się z nim. Immersja w VR jest tak autentyczna, że uczestnicy czują, jakby byli w zupełnie innym miejscu, co sprawia, że ta technologia znalazła szerokie zastosowanie w grach komputerowych, a także w innych dziedzinach takich jak medycyna, architektura, edukacja czy szkolenia. Wirtualna rzeczywistość umożliwia doświadczenia, które są trudne do osiągnięcia w rzeczywistości, co czyni ją fascynującą i obiecującą dziedziną technologiczną. Ponadto połączenie VRu i dedykowanych akcesoriów (pulpity, manipulatory, kontrolery o określonym kształcie, itp.) pozwala relatywnie niskim kosztem zbudować najprawdziwszy symulator.

Nie ma na co czekać!

My zauważamy potencjał technologii VR do wykorzystania w codziennym życiu! Czas na Ciebie. Nie pozostawaj bierny i nie daj się wyprzedzić hakerom nawet o pół kroku, bo wtedy może być już za późno. Gwarantujemy, że pieniądze wydane na gogle i nasze szkolenie zwrócą się bardzo szybko.

Jeśli chciałbyś przetestować nasze szkolenie, a posiadasz własny headset z poniższej listy:

  • HTC Vive Focus 3
  • Pico 4
  • Oculus/Meta Quest 2

lub inny (dostępność wersji DEMO dla klientów posiadających niewspierane bezpośrednio headsety może być ograniczona), wypełnij poniższy formularz.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Wprowadź swoje imię i nazwisko, abyśmy wiedzieli z kim mamy przyjemność
Wprowadź poprawny adres email, abyśmy mogli odpowiedzieć
Jeśli podasz telefon do siebie - postaramy się zadzwonić
Jaki model gogli VR posiadasz?
Paczki instalacyjne są optymalizowane pod konkretne urządzenie - powyższe są bezpośrednio wspierane
Podaj nam dokładny typ gogli, dla których chciałbyś uzyskać paczkę DEMO - zobaczymy co da się zrobić
Klauzula